W Cannes, obok międzynarodowych gwiazd, takich jak Eva Longoria, Irina Shayk, Josephine Skriver, Stella Maxwell, Cindy Bruna, Clara Amfo i Nicole Scherzinger, pojawiły się też przedstawicielki polskiego show-biznesu, Wiktoria Gąsiewska i Jessica Mercedes, by wspólnie świętować rozpoczęcie najsłodszej kampanii sezonu, czyli #PLESUREISALWAYSON marki Magnum. 

Czas na przyjemność

Aktorki, modelki i piosenkarki miały tego dnia konkurencję w postaci Prawdziwych Najsłodszych Gwiazd świata czyli nowych letnich innowacyjnych smaków, Magnum Double Sunlover na dzień i Magnum Double Starchaser na noc. Magnum zorganizowało imprezę tak kolorową i szaloną, że Cannes zapamięta ją na długo. Gwiazdy zaprezentowały stroje nawiązujące do smaków Starchaser oraz Sunlover. Stella Maxwell pokazała się w sukni projektu Cavalli, a Eva Longoria i Irina Shayk oddały słońce lodów Sunlover w kreacjach Naeem Khan i Versace.

Eva Longoria na evencie Magnum / mat. prasowe

Jak każdego roku od dziesięciu lat, kiedy słynna marka zaprasza do Cannes, pojawił się też kultowy Magnum Dipping Bar, gdzie gwiazdy tworzyły własne lody Magnum w błysku fleszy. To był początek imprezy pod gołym niebem, ale następnie goście przenieśli się wewnątrz budynku, gdzie bawili się całą noc przy rytmach Burna Boya i Boba Sinclara. Wystąpili też lokalni artyści, tacy jak Barbara Butch i Je t’Aime party DJa Doriona.

Wiktoria Gąsiewska na evencie Magnum / mat. prasowe

Nowe lody Magnum to jednak nie jedyny pretekst, by ściągnąć tłumy gwiazd do Cannes i zorganizować niezapomniane party. Świętowano rozpoczęcie kampanii Pleasure Is Always On, podczas której Magnum wraz z piosenkarzem, autorem tekstów i producentem JVKE wydało nieziemską wersję hitu „Golden Hour”. Słowo nieziemska jest całkiem adekwatne, ponieważ marka nawiązała współpracę z największą gwiazdą Układu Słonecznego: Słońcem i wykorzystała dźwięki z... biblioteki danych NASA.

„Magnum uważa, że dzień bez przyjemności to dzień stracony - każdy powinien mieć możliwość wyrażenia tego, co przynosi mu prawdziwą radość, bez ograniczeń. Była to myśl przewodnia przy tworzeniu najnowszej kampanii Magnum „Pleasure is Always On” i wprowadzaniu na rynek nowości Sunlover i Starchaser.  Dwa zupełnie odmienne smaki, reprezentujące dzień i noc, to zawsze spełniona obietnica niczym nieograniczonej przyjemności.”- podkreśla Marta Linowska, Brand Manager Marek Premium w Unilever. 

Jessica Mercedes na evencie Magnum / mat. prasowe

Zatem jak smakują te nieziemskie gwiazdy? Magnum Starchaser to lody o smaku popcornu i karmelu zanurzone w sosie o smaku solonego karmelu, oblane mleczną czekoladą i obsypane kawałkami karmelizowanej kukurydzy. Z kolei Magnum Sunlover to idealny wybór dla tych, którzy preferują owocowe nuty - idealne połączenie lodów o smaku kokosowym i o smaku mango i marakui, oblane sosem o smaku mango i marakui, zatopione w białej czekoladzie z wiórkami kokosowymi.

„To pierwszy tak owocowy smak Magnum w historii” - dodaje z uśmiechem Marta Linowska.

Nicole Scherzinger, gwiazda kampanii #PleasureIsAlwaysOn, opowiedziała o swoich muzycznych marzeniach

Event był także okazją, aby poznać artystyczne plany gwiazd biorących udział w kampanii. Podczas panelu dyskusyjnego zapytano Nicole Scherzinger, o kolejne muzyczne marzenia, na co gwiazda powiedziała: „Marzę o współpracy z Bruno Marsem, oboje pochodzimy z Hawajów, więc moglibyśmy mocno czerpać z naszego wspólnego dziedzictwa i stworzyć coś pięknego. Ważne jest, aby się nie ograniczać i zawsze staram się przekraczać granice''. I to byłby prawdziwy hit! Gwiazda idzie jak burza - zapowiada powrót na West End, przygotowuje nowe utwory, a niedawno wystąpiła na koncercie koronacyjnym. Przyznała też, że do wzięcia udziału w projekcie Magnum, poza oczywistym uwielbieniem dla smaku kultowych lodów, zachęciły ją innowacyjne dźwięki słońca. Poczuła się tak zainspirowana, że zapowiedziała „samplowanie dźwięków księżyca i gwiazd” na nowym albumie.

Nicole Scherzinger na evencie Magnum / mat. prasowe

Tegoroczna impreza Magnum, niezwykłe słoneczne dźwięki, pyszne nowe smaki i zachwycające ambasadorki i gwiazdy tego fantastycznego wieczoru na bulwarze La Croisette przejdą do historii Cannes. To był naprawdę piękny jubileusz. Każdy chciał tam być. A kto nie był na samej imprezie – znajdzie pocieszenie w obłędnych smakach nowych Magnum. Są czystą przyjemnością!

Więcej o kampanii #PleasureIsAlwaysOn TUTAJ.