Biżuteria Apart zawsze towarzyszy uczestnikom programu, na przykład jako ważny element sesji, w których biorą udział kandydatki i kandydaci na modeli. W jednej z konkurencji dla uczestników, nagrodą za zwycięstwo był udział w nowej kampanii marki Elixa. W zadaniu najlepsza okazała się Natalia Węgrzynowska i to ona stanęła przed obiektywem.

Natalia Węgrzynowska w kampanii wizerunkowej marki Elixa

Kampania Elixa x Top Model z udziałem Natalii została zrealizowana w pięknych, nadmorskich plenerach Chorwacji. Na planie nie mogło zabraknąć jachtu Elixa, na którym także pozowała modelka, a całość - wraz z adriatycką scenerią - stworzyła marynistyczny klimat. To doskonałe tło dla modnej biżuterii i zegarów z logo Elixa. Projektanci marki jak zwykle nie zawiedli i stworzyli wzory, wśród których uwagę przykuwają efektowne kolczyki, w tym kolczyki koła w wielu zaskakujących odsłonach.

Pojawia się motyw mocnego łańcucha w formie naszyjników, bransoletek i wspomnianych kolczyków. Obok modnego łańcucha uwagę przykuwają także takie motywy, jak kulki, gwiazdka i księżyc czy elementy geometryczne, które dodają biżuterii ekspresyjnego, a jednocześnie uniwersalnego wymiaru. Z biżuterią doskonale korespondują zegarki, jak choćby minimalistyczne modele z kolekcji Beauty oraz bardziej dekoracyjne z linii Finesse. 

Inspirując się kampanią można do swojego looku dobrać zegarek w tonacji barwy biżuterii albo w kontrastującym kolorze. Całość, jak zwykle w przypadku dodatków z sygnaturą Elixa harmonijnie współgra, a dzięki intensywności designu przykuwa uwagę. To manifest kobiety pewnej siebie, atrakcyjnej i świadomej swojej osobowości.
 

Zobacz także: