Kim Kardashian rewolucjonizuje damską bieliznę? Na to wygląda. 43-letnia właścicielka marki Skims przedstawiła niedawno stanik, jakiego jeszcze nie było. Reklama promująca nowy produkt cieszy się jednak w sieci ogromną popularnością nie tylko ze względu na nowatorski charakter bielizny, ale i z racji zabawnego komentarza społeczno-ekologicznego. Some days are hard, but these nipples are harder. Unlike the icebergs, these aren’t going anywhere (czyli niektóre dni bywają ciężkie, jednak te sutki zawsze pozostają twarde. Nigdzie się nie wybierają, w przeciwieństwie do gór lodowych. – red.) – mówi w krótkim nagraniu reklamowym Kim, przedstawiając stanik ze wbudowanymi sutkami.

Kim Kardashian rewolucjonizuje damską bieliznę?

Kim Kardashian przedstawia Ultimate Nipple Bra. Tak, dobrze przeczytaliście i przeczytałyście. Bizneswoman i jedna z najpopularniejszych celebrytek na świecie prezentuje stanik ze wbudowanymi sutkami. Film promujący bieliznę stał się absolutnym hitem w sieci nie tylko ze względu na nowatorski i podbijający serca kobiet na świecie pomysł. Sympatię internautów i internautek zyskał również humorystyczny komentarz klimatyczny. 

Temperatury na Ziemi stają się coraz wyższe. Poziom mórz stale się podnosi. Góry lodowe ciągle się kurczą. Nie jestem naukowcem, ale wierzę, że każdy może wykorzystać swoje umiejętności, aby nam wszystkim było lepiej – mówi w nagraniu Kim, sugerując, że wbudowane sutki pozwolą zaoszczędzić kobietom na klimatyzacji dającej efekt twarydch suktów – Dlatego przedstawiam nowy biustonosz z wbudowanymi sutkami. Niezależnie od tego, jak gorąco będzie, zawsze będziesz wyglądać na zmarzniętą!

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Post udostępniony przez SKIMS (@skims)

Biustonosz Ultimate Nipple Bra będzie dostępny do zakupu na oficjalnej stronie marki Skims od 31 października i choć stanik może nie wydawać się produktem, który uczyni świat lepszy, Kim postanowiła przekazać 10% z każdej sprzedaży fundacji 1% Dla Planety, czyli globalnej sieć zrzeszającej tysiące firm i organizacji ekologicznych współpracujących na rzecz wsparcia planety.

Kim Kardashian przedstawia stanik, w którym zakochały się kobiety na całym świecie

Biustonosz ze wbudowanym sutkiem może wydawać się modowym faux pas, jednak w ostatnich latach widoczne sutki stały się coraz bardziej popularne zarówno wśród naszych ulubionych gwiazd, jak i wśród nas, kobiet obserwowanych na ulicach czy w komunikacji miejskiej. Kobiety chętnie rezygnują ze staników, jednak nie wszystkie mogą sobie na to pozwolić. Posiadaczki obfitych biustów dotychczas nosiły staniki codziennie, nie mogąc dołączyć do trendu na free the nipple. W komentarzach pod filmikiem pojawia się więc wiele głosów wdzięczności za innowacyjny pomysł Kardashianki.

Kobiety, które zmagały się z rakiem piersi i pragną dodatkowego zastrzyku pewności siebie, bardzo to docenią. Tak samo panie, które nie są zadowolone ze swojego biustu po ciążach i karmieniem piersią. Moim zdaniem to super pomysł!

Mam duży biust i ten stanik to moje spełnienie marzeń! W końcu mogę chwalić się sutkami bez narażania swojego kręgosłupa. Love it!

Fakt, że biustonosz wychodzi podczas miesiąca świadomości raka piersi to cudowny ukłon do osób, które zmagały się z tą chorobą. Na pewno kupię ten stanik!

Wygląda na to, że najnowszy produkt marki Skims to marketingowy strzał w dziesiątkę.