Zakupy online jeszcze kilka lat temu miały jedynie garstkę zwolenników. Teraz są dla nas czymś zupełnie normalnym i naturalnym. Przez internet nie zamawiamy już tylko ubrań, ale także kosmetyki, produkty gospodarstwa domowego, czy jedzenie. Wiele sklepów wprowadza swoje własne aplikacje, ułatwiające kupowanie w sieci, jednak jak się okazuje, również apki, które pierwotnie nie były związane z zakupami, decydują się na opcje w stylu "kup teraz".

Jedną z takich aplikacji jest Instagram. O jego świeżej zakupowej opcji pisałyśmy TUTAJ. Teraz, w jego ślady poszedł również konkurujący z nim Snapchat. Twórcy popularnej platformy z duszkiem w logo pracują aktualnie nad wprowadzeniem nowej opcji "kup", która miałaby służyć do generowania sprzedaży w aplikacji. Aktualnie, trwa faza testów - nowy pomysł apki sprawdza m.in. światowy gigant - Adidas oraz firma kosmetyczna Clairol

ZOBACZ TAKŻE: Snapchat znów w tarapatach. Chrissy Teigen rezygnuje z używania apki

Ewentualna aktualizacja ma trafić przede wszystkim do młodszych użytkowników, którzy coraz chętniej wybierają Snapchata zamiast Facebooka. Wydaje nam się, że nowa funkcja może osiągnąć sukces, szczególnie na rynku amerykańskim, ze względu na swoją nieskomplikowaną formę - opcja "kup" ma się bowiem znajdować w aparacie aplikacji - jak również na ogromną popularność platformy. Skorzystalibyście?