Nie mamy dobrych wiadomości dla fanów skandynawskiej marki Cheap Monday. Ze względu na straty finansowe, jakie przynosiła w ostatni czasie, koncern H&M zdecydował o jej likwidacji. Jak będzie przebiegało zamknięcie sklepów skandynawskiego brandu i czy z tej okazji możemy liczyć na wyprzedaż? Znamy szczegóły. 

To koniec Cheap Monday. H&M zdecydował o likwidacji skandynawskiej marki

Koncern H&M ma pod swoimi skrzydłami takie marki jak COS, & Other Stories, ARKET, Monki oraz Cheap Monday. Ta ostatnia powstała w 2000 roku, a pierwszy sklep otworzono w Sztokholmie. Skandynawska sieciówka zasłynęła przede wszystkim za sprawą świetnej jakości dżinsów w rozsądnych cenach, chociaż jej oferta zawierała casualowe t-shirty, koszule i bluzy, a także akcesoria. Niewymuszony styl ubrań i streetwearowy charakter brandu sprawił, że Cheap Monday była jedną z najpopularniejszych marek w Europie. Niestety okazało się, że od jakiegoś czasu jest daleko w tyle za innymi brandami koncernu H&M i przynosi straty finansowe. W związku z tym zadecydowano o zakończeniu jej działalności. Wszystkie sklepy Cheap Monday zostaną zlikwidowane do czerwca 2019 roku, natomiast sklep online przestał funkcjonować w grudniu 2018.

Nyden – nowa marka H&M, która powstała specjalnie dla millenialsów. Znamy datę premiery! >>>