W styczniu marka Calvin Klein opublikowała kampanię na wiosnę-lato 2018, w której wystąpiły wszystkie siostry z klanu Kardashian-Jenner. Sesja wizerunkowa Kim Kardashian, Kourtney Kardashian, Khloé Kardashian, Kylie Jenner i Kendall Jenner odbiła się szerokim echem w świecie mody. Spekulowano, że to najdroższa reklama sezonu. Celebrytki pojawiły się w projektach Calvin Klein Jeans i Calvin Klein Udnerwear w tajemniczym i bardzo sielskim miejscu w Los Angeles. Wczoraj opublikowano drugą odsłonę i efekty współpracy Kadrashianek oraz amerykańskiej marki.

Siostry Kardashian-Jenner reklamują bieliznę Calvin Klein

Hasłem kolejnej sesji wizerunkowej sióstr Kardashian-Jenner dla Calvina Kleina jest Stronger Together. Każda z nich pozuje oddzielnie w bieliźnie oraz casualowych bluzach lub denimowych lookach, ale największą popularnością cieszą się ich wspólne fotografie, autorstwa Willy'ego Vanderperre'a. Sesja odbyła się na łonie natury, a my żałujemy, że większość zdjęć jest czarno-białych, bo zdecydowanie naszymi faworytami są te w ciepłych kolorach. 

Millie Bobby Brown i Paris Jackson w kampanii Calvin Klein >>>

Tak jak w przypadku większości projektów, w których biorą udział Kardashianki, przy kampanii Calvina Kleina nie zabrakło spekulacji na temat zbyt dużej ingerencji Photoshopa. Wątpliwości internautów dotyczą Kylie i Khloé, które urodziły w odstępach 2 miesięcy, a ich figury znacznie się różnią. Jennerka ma płaski brzuch, z kolei jej siostra wygląda tak, jakby była tuż przed porodem. Rozwiewamy wszystkie wątpliwości. Druga odsłona sesji wizerunkowej powstała tuż po urodzeniu Stormi przez Kylie i chwilę przed przyjściem na świat True, córeczki Khloé.

Zobaczcie poniżej kampanię sióstr Kardashian-Jenner dla marki Calvin Klein. Jak Wam się podoba?