O marce Epuzer zrobiło się głośno na po tym, jak Christina Aguilera pojawiła się na scenie, ubrana w koszulę tej polskiej marki. Jak się okazuje, był to dopiero początek sukcesów rodzimego brandu, gdyż do grona fanek marki dołączyła właśnie inna popularna wokalistka, Shakira. Popowa piosenkarka, którą wszyscy doskonale znamy z utworów takich jak Hips don’t lie czy najsłynniejszego chyba jej kawałka Whenever, Wherever do tego stopnia zachwyciła się kurtką od Epuzer, że postanowiła wystąpić w niej w swoim najnowszym teledysku do numeru Clandestino, w którym Shakirze towarzyszy Maluma

Od premiery teledysku minął zaledwie tydzień, a dotychczas obejrzało go już 25 milinów osób, w tym 20 mln w ciągu pierwszych czterech dni. Lepszej reklamy marka Epuzer nie mogła sobie wymarzyć, prawda? Model kurtki, o której mowa to Crater. Kosztująca ponad 5 tysięcy złotych ramoneska ma ciekawe geometryczne wzory, a linie układające się w rysunek wykonane zostały z bardzo drobnych koralików, ręcznie przyszywanych oraz wełnianych nici.

Czekamy na kolejne sukcesy tej marki, bo jak widać zainteresowanie jej projektami jest coraz większe. I to na międzynarodowej arenie!

ZOBACZ TAKŻE: Marka, którą uwielbiają influencerki, w końcu dostępna w Polsce. I to stacjonarnie!