Co było elementem charakterystycznych dla premiery każdego z sezonów Yeezy? Oczywiście, gigantyczne, niekończące się kolejki. Niedawno w Sydney zaprezentowano kolejną, szóstą już kolekcję stworzoną przez Kanye'ego Westa. Ale ta ostatnia zdecydowanie nie była taka, jak poprzednie.

W nowej kolekcji stworzonej we współpracy z australijską marką sportową – 2XU – znajdują się szorty do jazdy na rowerze za 375$, a także neoprenowe legginsy w cenie 415$, których sprzedaż niemal na pewno powinna przyciągnąć tłumy. Nic bardziej mylnego! Na specjalny, premierowy event prawie nikt nie przyszedł. Impreza cieszyła się tak nikłym zainteresowaniem, że organizatorzy postanowili zakończyć ją już po 45 minutach. Najnowsza kolekcja Kanye'ego Westa nie podbiła także serc internautów. Hasztag YEEZYx2XU do tej pory został użyty na Instagramie mniej niż 50 razy - dramat!

ZOBACZ TAKŻE: W tych DWÓCH parach butów przechodzicie całe lato

Jaki jest powód braku zainteresowania szóstym sezonem kolekcji Yeezy x 2XU? Tego dokładnie nie wiemy. Zagraniczne media uważają jednak, że może to być skutek publicznego poparcia dla Donalda Trumpa przez Kanye'ego Westa...