Kreują się na osoby bardziej majętne, niż są w rzeczywistości, a co za tym idzie są najbardziej zadłużonym pokoleniem. Przesadnie dbają o wizerunek i bywają roszczeniowi. Jeśli chodzi o pracę, są leniwi, pracują wtedy, kiedy chcą i oczekują wysokich pensji. Nie śpieszą się do bycia dorosłym i chętnie opóźniają ten proces, mieszkając z rodzicami. O Millenialsach powstało wiele stereotypów. Marki uwielbiają kusić ich pięknymi i czasami odjechanymi gadżetami. Oto kolejne z nich.

Kalendarz adwentowy z kosmetykami – sprawdzamy hity na 2018 rok >>>

Kieliszek różowego wina, tost z awokado i ananas jako bombki na choinkę, czyli świąteczna kolekcja Urban Outfitters

Kolejną rzeczą, która wyróżnia niezbyt lubiane pokolenie Y jest to, że uwielbiają wszystko, co jest instafriendly, czyli ładnie wygląda na Instagramie. Od wnętrz, które są cool po modne ubrania, nietuzinkowe lokalizacje na całym świecie oraz gadżety. Urban Outfitters, jedna z ulubionych marek Millenialsów, gdzie zaopatrują się w kaktusy, światełka do pokoju i neonowe napisy, po raz kolejny wyszła naprzeciw ich oczekiwaniom, tworząc kolekcję niestandardowych ozdób na choinkę. Znalazły się w niej kieliszki z winem różowym, czerwonym i białym (każdy może wybrać swoje ulubione), rolka sushi, ananas, dietetyczna puszka coli, roślinne mleko oraz nasz zdecydowany faworyt, czyli tost z awokado. Zapomnijcie o tradycyjnych bombkach i zajrzyjcie do naszej galerii.