Zestawienie wizji artystycznych polskich twórców ze stylem marki pozwoliło na stworzenie niepowtarzalnego klimatu zdjęć. Subtelna uroda Oli Rudnickiej doskonale podkreśliła surowy charakter fotografii, pozostawiając na pierwszym planie ubrania i akcesoria z najnowszej kolekcji Solar. Zdjęcia do kampanii przygotował Adam Pluciński. Twórca ceni fotografię komercyjną o artystycznych walorach i artystyczną o komercyjnej jakości, co znalazło odzwierciedlenie w najnowszej kampanii Solar.

Twarzą kampanii została Ola Rudnicka, której nazwisko widnieje w rankingu The Hot List prestiżowego portalu Models.com. Swoją karierę rozpoczęła na pokazach Prady, następnie pojawiała się u Dolce & Gabbana, Miu Miu, Lanvin. Ostatnio prezentowała kolekcje haute couture Schiaparelli, Chanel i Louis Vuitton, dla którego na przymiarki wyjeżdżała prosto z sesji zdjęciowej dla Solar. Pracowała z takimi sławami, jak: Patrick Demarchelie, Tim Walker, Steven Meisel, Craig McDean czy Paolo Roversi, a rezultaty tego można było podziwiać .in. w kilku edycjach Vogue’a, i-D, Self Service, Interview oraz Numero.

Zaprezentowane stylizacje idealnie wpisały się w górzysty krajobraz szkockiej wyspy Skye i oszczędną architekturę. Kolekcja Solar F/W 2015/16 to unikalne połączenie oryginalnych form z maksymalną funkcjonalnością. Solar w tym sezonie stawia na warstwowość – dzianinowe sukienki zestawiamy z obszernymi kardiganami i szalami, a bezrękawniki narzucamy na ciepłe płaszcze.

Wśród kolorów dominują stonowane beże i szarości przełamane połyskiem srebra i złota. Charakterystyczne dla marki printy i faktury podkreślają modernistyczny styl kolekcji. Podczas sesji w Szkocji powstał także film wizerunkowy wyreżyserowany przez Digital Amigos, kolektyw braci Andrzeja Rudzia i Chrisa Rudzia, zwycięzcy tegorocznej edycji Nikon Photo Contest.

Produkcją kampanii zajęła się agencja kreatywna Futu. Dzięki spójnej wizji i sprawnej współpracy twórcy wypracowali wyrazistą, ale nastrojową sesję. – W tym sezonie stawiamy na polską kreatywność. Wybraliśmy zespół, z którym wspólnie stworzyliśmy kampanię na światowym poziomie. Jej efekty będzie można zobaczyć wkrótce w najnowszym wydaniu Magazynu Solar – zapowiada Aleksandra Danel, wiceprezes Zarządu Solar Company S.A.

ZOBACZ TEŻ: Ola Rudnicka w nowej kampanii Solar WIDEO

ZOBACZ TEŻ: Mariusz Brzeziński lookbook jesień-zima 2015/2016

Zobacz także:

ZOBACZ TEŻ: Nowy lookbook Ready-to-Wear Simple jesień-zima 2015/2016