Uwielbiamy je za to, że jakimś cudem są jednocześnie modne i ponadczasowe, a dodatkowo też funkcjonalne. TorebkiZofii Chylak, a projektantka zdobyła serca Polek (i nie tylko), które cenią jej projekty również za świetną jakość. Najlepszy dowód? Większość produktów jest wyprzedana, a czas oczekiwania to zazwyczaj 2 miesiące – na poszczególne torebki obowiązuje lista, na którą trzeba się zapisać.

Zofia Chylak idzie pod prąd i nie ulega tymczasowym trendom. Zdecydowanie najsilniejszym w tym sezonie jest powrót logomanii. Projektanci znów umieszczają widoczne loga na ubraniach oraz dodatkach tak, aby nie było wątpliwości, jakiej marki jest dana rzecz. To nie dotyczy torebek Chylak, na których na próżno szukać wielkiego napisu i znaku graficznego. Zamiast tego mamy prostotę, elegancję i miejski szyk. W najnowszej kolekcji pojawiły się nowe kształty w podłużnych i cylindrycznych formach. Nie zabrakło także znanych modeli Chylak, np. torebek w kształcie półksiężyca, ale wykonanych z zupełnie nowych materiałów.

Kolekcja SSG Girls na lato 2018, czyli basicowe ubrania, które będziemy nosić przez całe wakacje! >>>

Każda kampania Chylak jest wyjątkowa, ale utrzymana w podobnym klimacie. Autorką zdjęć wizerunkowych wykorzystanych w szóstej już kampanii polskiej marki jest utalentowana Sonia Szóstak, a twarzą została Natalia Siódmak. Zobaczcie poniżej wszystkie fotografie!