Każdego roku kolekcje marki H&M tworzone z projektantami i największymi domami mody odbijają się szerokim echem. Już 8 listopada do internetowego sklepu oraz wybranych butików stacjonarnych na całym świecie trafi najnowsza ekskluzywna kolekcja – w Polsce ubrania oraz dodatki H&M x Moschino znajdziecie przy ul. Marszałkowskiej w Warszawie oraz w Galerii Krakowskiej w Krakowie. Po ujawnieniu lookbooka oraz pierwszych zdjęć z kampanii, w której wzięła udział muza Jeremy'ego Scotta, Gigi Hadid, przyszedł czas na wszystkie elementy z damskiej i męskiej kolekcji oraz tej dla...zwierząt.

Moschino x H&M: damska kolekcja – wszystkie elementy i ceny

W kolekcji znalazły się kolorowe elementy, nadruki, których tematem przewodnim są złote łańcuchy i płyty CD, a także jeden z ulubionych motywów projektanta, po który często sięga w swoich regularnych kolekcjach, czyli postacie z bajek. Trochę szalona i seksowna, ale z drugiej strony luźna – w Moschino [TV] H&M nie zabrakło wygodnych dresów (ceny zaczynają się od 279 zł) z logo marki. T-shirty z Myszką Miki i kaczorem Donaldem (139,90 zł), a także bluzy z logo marki. Jeremy Scott nie byłby sobą, gdyby nie dodał do kolekcji ekstrawagancji. Cekinowy biustonosz w zawrotnej cenie 599 zł, skórzane spodnie za 349 zł oraz sztuczne futerko w kolorze fuksji za 799 zł to tylko niektóre z bardziej odważnych propozycji. W naszej galerii znajdziecie wszystkie elementy z Moschino x H&M z damskiej kolekcji, a także ceny ubrań.

H&M x Moschino: męska kolekcja. Mamy wszystkie elementy + ceny >>>

H&M x Moschino: święto przyjaźni i różnorodności w lookbooku Moschino [TV] H&M

Zarówno kolekcja, jak i lookbook są odzwierciedleniem wizji Jeremy'ego Scotta. Amerykański projektant jest bezkompromisowy i nie raz udowodnił, że lubi szokować. Do prezentacji najnowszej linii zamiast modelek zaprosił więc drag queen Aquarię, bliźniaczki i influencerki Ayę i Ami, a także swoją asystentkę Sakurę Bready oraz przyjaciela i jednocześnie dyrektora PR'u Moschino.

Zawsze, kiedy projektuję, myślę o moich przyjaciołach. Lookbook Moschino [TV] H&M jest jak impreza, na której świętujemy, bawimy się i pokazujemy kreatywność i energię ludzi oraz samej kolekcji,

mówi Jeremy Scott, dyrektor kreatywny marki oraz twórca kolekcji dla szwedzkiej sieciówki.