„Czy umiesz postawić na swoim? Czy jesteś niezależna? Czy jesteś silna? Czy jesteś w stanie zrobić wszystko, by zrealizować swoje marzenia? Czy dasz radę zbuntować się, by odnaleźć własną drogę?” - znajdą się wśród nas takie, które bez zastanowienia odpowiedzą na te pytania. Inne zaprzeczą, zawahają się. To, co jest nam szalenie bliskie, w tym sezonie szczególnie promuje marka Puma. Chce, byście przestały wątpić we własne siły, możliwości. Byście nareszcie w pełni uwierzyły w siebie. I na takie pytania odpowiadały bez namysłu. Żebyście zwyczajnie to czuły.
 

Mary Komasa i Justyna Święs (połowa duetu The Dumplings) w najnowszej kampanii Puma #DOYOU

Nie jest to proste, dlatego kobiety wciąż potrzebują wsparcia i poszerzania świadomości społecznej w tym temacie. #DOYOU to kampania, która ma to zmienić.

DO YOU, to przesłanie dla wszystkich silnych i niezależnych kobiet – których nie brakuje wśród nas.

DO YOU, to nie poddawanie się regułom i narzuconym normom. To znalezienie własnej drogi i robienie rzeczy dla siebie

Kampania została stworzona by inspirować i zachęcać nas wszystkie do realizacji własnych celów, do robienia rzeczy po swojemu, bez kompromisów, bez względu na otoczenie. Tak jak to robią wokalistki Mary Komasa i Justyna Święs. Obie, świadome siebie i swojej kobiecości artystki, mają talent, charyzmę i wszelkie możliwości, by ich muzyka była puszczana w każdym polskim domu. Ale nie na tym im zależy. Najważniejsze, że mogą grać po swojemu. Niby w głównym nurcie, ale wciąż na własnych warunkach – ich piosenki docenią więc bardziej wymagający słuchacze.

Wszyscy, którzy śledzą ich kariery wiedzą, jak wyjątkowy jest fakt, że dziewczyny specjalnie dla Pumy nie tylko wystąpiły razem w teledysku, ale też zaśpiewały specjalny utwór Jestem kobietą, i co najważniejsze – po polsku! Mary Komasę po raz pierwszy i ostatni usłyszycie śpiewającą w naszym rodzimym języku (na co dzień artystka tworzy wyłącznie po angielsku). Premierowo efekty finalne ich współpracy możecie zobaczyć poniżej!
 


 

Dziewczyny takie jak my, takie jak Wy w kampanii Puma #DOYOU

Marka od lat pracując z gwiazdami światowego formatu (tylko ostatnio były to Selena Gomez, Cara Delevingne i Kylie Jenner), doskonale wie, jak przyciągać uwagę. W tym przypadku uwagę pokolenia (i nie ma znaczenia tu wiek, a wyznawane wartości), które kocha muzykę i ceni sobie wygodę zarówno w ubierze, jak i... w podejmowaniu decyzji. Te dziewczyny nie lubią ograniczeń. Do nich należą m.in. Ania Bielawska i Dominika Zatorska, które obok ambasadorek kampanii #DOYOU, zostały bohaterkami tego projektu. To dziewczyny takie, jak Wy i my. Mają pasję, są szalenie uparte w dążeniu do celu, z odwagą realizują swoje marzenia. Jedna z nich, 19-letnia Ania, jest modelką, która zaczynając stawiać pierwsze kroki w branży, bardzo wcześnie musiała nauczyć się nie tylko samodzielności, ale też asertywności i samoakceptacji. Dominika jest dwa lata młodsza, a od dziewięciu trenuje akrobatykę sportową. Możecie sobie tylko wyobrazić, ile wymaga to od niej samozaparcia i wyrzeczeń! Nie są to jednak rozpoznawalne influencerki z pierwszych stron gazet. To prawdziwe dziewczyny, które każdego dnia robią rzeczy dla siebie i które tym razem wyjątkowo zobaczycie zarówno w klipie, jak i w sesji zdjęciowej. Tam pokazują, czym jest kobieca solidarność i wsparcie.
 

Motto #DOYOU w kampanii, teledysku i... na t-shirtach Pumy

Oprócz wspomnianego klipu, piosenki i zdjęć do kampanii (swoją drogą zrealizowanej w szatni, która jest tu symbolicznym miejscem spotkań ambasadorek z bohaterkami), powstał także t-shirt, który jest kontynuacją manifestu wartości Pumy. Widnieje na nim odwrócone hasło Do You projektu Zuzanny Rogatty, które można odczytać jedynie... patrząc na siebie w lustrze. Podkreśla odwagę i niezależność, czyli to, co marka chce dodać kobietom na całym świecie.

Duży plus więc za to, że Puma świadomie stawia na bycie marką odpowiedzialną społecznie. Od dawna wspiera kobiecą solidarność, siłę i różnorodność. Światową ambasadorką #DOYOU jest Cara Delevinge, jedna z najbarwniejszych postaci świata mody, która z zaangażowaniem walczy o prawa kobiet, propaguje tolerancję dla odmienności i wspiera inicjatywy mające na celu wyrównanie szans na całym świecie.

Dlatego #DOYOU to kampania, którą każda z nas odczyta inaczej. Więc na koniec pytanie - czy Ty nie boisz się iść po swoje?