O tym, że Marcelina Zawadzka ma dystans do swojego wyglądu mogliśmy przekonać się już wielokrotnie. Na Instagramie modelki i prezenterki znajdziecie sporo zdjęć, na których widać ją bez makijażu, w całkowicie naturalnej odsłonie. Także w ramach kampanii kosmetyków HypoAllergenic marki Bell, której 29-latka jest ambasadorką, zapozowała sauté. W dodatku w szerokim uśmiechu pokazując swój aparat ortodontyczny. Nic dziwnego, że podejście Marceliny spodobało się redakcji magazynu Samo zdrowie, który po zeszłorocznym relanchu promuje ideę #bezpresji i #bezretuszu. Do sprzedaży trafił właśnie drugi numer pisma zgodny z nową strategią, na którego okładce widnieje właśnie Marcelina Zawadzka. Miss Polonia z 2011 roku zarówno na pierwszej stronie, jak i w całej sesji, pojawiła się całkowicie bez obróbki graficznej. To oznacza, że na zdjęciach jest dokładnie taka, jaka jest w rzeczywistości. Redakcja świadomie podjęła decyzję o informowaniu czytelników o tym, że prezentowane zdjęcia nie były poddane retuszowi i o ile warto to docenić, o tyle największą rolę odgrywają tu same gwiazdy. Bo ile ze znanych osób zgodziłoby się na taki krok? By pokazać się w swojej najbardziej naturalnej wersji?

Chcemy promować autentyczność, naturalność, życzliwe myślenie o człowieku i akceptację siebie. Dążymy do pokazywania znanych osób bez retuszu nie tylko na okładce, ale i w magazynie. Naszą misją jest pokazywanie świata w jego naturalnych barwach – przekonuje redaktor naczelna Agnieszka Wierzbicka.
 

Zobacz także: Słyszeliście o akcji #twarztoniepisanka? Znana makijażystka namawia do... rezygnacji z makijażu