Rola Kim Kardashian jako jednej z najbardziej wpływowych osoby jeśli chodzi o branżę mody właśnie została oficjalnie przypieczętowana najwyższym możliwym wyróżnieniem! Celebrytce przyznano specjalną nagrodę Council of Fashion Designers of America w dziedzinie Influencer Award.

ZOBACZ TAKŻE: Nowe perfumy Kim Kardashian – nie zgadniecie, w jakim kształcie będzie flakon! >>>

Kim jest największą i najbardziej znaczącą influencerką na świecie, a jej wpływ sięgają daleko poza własne marki. Za każdym razem, gdy wybiera dla siebie projekty określonego twórcy, albo nawet o nich wspomina, wprost proporcjonalnie przekłada się to na ich wzmożoną sprzedaż i zwiększenie świadomości marki wśród jej odbiorców  – uzasadnił ten wybór Tommy Hilfiger będący członkiem rady FCDA.

Diane von Furstenberg dodała zaś, że na przestrzeni ostatniej dekady Kim Kardashian dokonała prawdziwego przełomu jeśli chodzi o świat wirtualny, podnosząc status influencerki do rangi gracza mającego rzeczywisty potencjał wprowadzania zmian w branży mody.

I trudno z tym dyskutować – zasięgi jej mediów społecznościowych mówią same za siebie. Celebrytka może się pochwalić się w sumie ponad 200 milionami followersów (dla porównania  to ponad pięciokrotnie więcej niż całkowita liczba ludności w Polsce), a to wzbudza respekt największych firm – w ubiegłym roku triumfowała jako muza kampanii Calvina Kleina, Yeezy oraz własnych marek KKW Beauty i KKW Fragrance oraz bohaterka okładek najznakomitszych magazynów, m.in. Glamour, Allure, Cosmopolitan, Vogue, Harper’s Bazaar czy Elle.

Słuszne wyróżnienie? Czy potrzebne było oficjalne potwierdzenie tego, co było oczywiste od dawna? Tak czy inaczej, można to rozpatrywać w kategoriach przełomu i spodziewać się, że liczba aspirujących do zaszczytnego miana influencera będzie wzrastać w jeszcze szybszym tempie niż dotychczas.

ZOBACZ TAKŻE: Kim Kardashian pierwszy raz publicznie o zdradzie Tristana Thompsona >>>