Film jest efektem współpracy z Estée Lauder i domu mody Courrèges. Limitowana kolekcja kosmetyków zawiera 13 unikatowych produktów m.in. srebrne eyelinery, rozjaśniające cienie do oczu w w zimnych futurystycznych kolorach, przedłużenia rzęs i błyszczyki do ust.

W klipie Kendall pojawia się w różowych i pomarańczowych stylizacjach z fluorescencyjnym połyskiem, które przenoszą nas do futurystycznego świata. Modelka została twarzą marki w listopadzie, w nadchodzącej niedługo kampanii zdjęciowej będzie towarzyszyć jej Olivia Wilde.

Wideo nakręcone na prostym białym tle odnosi się do futurystyczny estetyki André Courrèges, który w swojej kolekcji kolekcji z roku 1960 połączył "małą białą" ze srebrnymi dodatkami.

"Gdy ubieram się w stylu lat 60-tych czuje siłę i kobiecość tamtego okresu" - wyznała Kendall podczas jednego z wywiadów w czasie paryskiego tygodnia mody.

Zobacz energetyczny spot reklamowy:

 

D.U

Zobacz także: