Coraz więcej domów mody rezygnuje z naturalnych futer w swoich kolekcji, sieciówki już dawno zrezygnowały z tego materiału, a dziś do grona przeciwników futer ze zwierząt dołączyła grupa Yoox Net-a-Porter. Oznacza to, że już niebawem na platformach e-commerce Net-a-Porter, Mr Porter, Yoox i The Outnet nie znajdziecie w ofercie naturalnych futer. W ten sposób sklepy internetowe dołączyły do grona domów mody wolnych do futer, a są wsród nich już między innymi włoski dom mody Armani, brytyjska projektantka Stella McCartney, Calvin Klein, Hugo Boss, Tommy Hilfiger i Ralph Lauren. 

Mając na uwadze fakt, że w grupie Yoox Net-a-Porter wciąż znajdują się marki sprzedające w swojej ofercie naturalne futra (Fendi i Burberry) to bardzo odważna i mądra decyzja. Jest szansa, że presja otoczenia wpłynie także na ich decyzję o przyłączenia się do ruchu fur-free

Projektanci i sprzedawcy, którzy nadal mają w swojej ofercie naturalne futra sprzedają ogromne cierpienie zwierząt. Bardzo nas cieszy, że większość wpływowych marek zawiera w swojej strategii politykę fur-free - czytamy w komentarzu grupy Yoox Net-a-Porter.