Najpopularniejsza trenerka fitness w Polsce ruszyła właśnie z nowym projektem. Ewa Chodakowska poinformowała na swoim Instagramie, że zakłada markę odzieżową - MISSIONSWIM. Jak przyznała sama Chodakowska, dostawała wiele propozycji współpracy od firm produkujących kostiumy kąpielowe, ale nigdy nie chciała związać się tylko z jednym brandem. Marzyła o czymś więcej niż tylko o reklamie, myślała o pomocy innym, dlatego sama postanowiła zacząć stworzyć markę skupioną na kostiumach kąpielowych, które sama często zakłada.

Od lat wiele miesięcy w roku spędzam w bikini.. nie było dla mnie zaskoczeniem, ze po drodze dostawałam propozycje współpracy.. nie chciałam jednak być tylko związana z daną marką.. nie chciałam jedynie reklamować produktów.. chciałam stworzyć coś, co niesie ze sobą MISJE

Na razie cały projekt owiany jest lekką tajemnicą, ale już teraz wiemy, że MISSIONSWIM to projekt powstały we współpracy z (jak powiedziała Chodakowska) Anną z Sankt Petersburga - kobietą sukcesu, mającą za sobą współpracę z wieloma domami mody, którą trenerka miała okazję poznać kilka lat temu.

ZOBACZ TAKŻE: Strój kąpielowy dla dużego biustu. Te marki mają w swojej ofercie modele, którym nie będziecie mogły się oprzeć!

A na czym ma polegać misja nowej marki Ewy Chodakowskiej? Trenerka zdradziła, że jej marka będzie stale wspierać fundacje charytatywne. Stąd też nazwa projektu – MISSIONSWIM. Ma być to również inspiracja dla innych firm i motywacja dla nich do dzielenia się swoimi sukcesami.

Fanki Ewy Chodakowskiej są zachwycone nowym pomysłem trenerki - pod postem opublikowanym przez Chodakowską, pojawiło się wiele pozytywnych komentarzy oraz pytań dotyczących charytatywnego projektu. Natomiast część kobiet żałuje, że w związku z powstaniem nowej marki, trenerka przestała prowadzić specjalny profil na Instagramie poświęcony jej stylizacjom. Chodzi o konto @chodastyle, obserwowany przez ponad 150 tysięcy osób, który nagle zmienił się w @missionswim.