Wspomnienie gorącego lata i tęsknota za niekończącą się młodością to właśnie nowa kampania Calvin Klein Watches + Jewelry na 2018 rok. Za zdjęcia w klimatycznej Kalifornii odpowiada Lachlan Bailey, możemy na nich zobaczyć modeli Lulu Tenney i FernandoAlbaladejo. Pojawiają się oni również w innych tegorocznych kampaniach CALVINA KLEINA. Wszystkie kampanie poprzez wykorzystanie symbolicznych obrazów tworzą spójną wizję różnych produktów marki. Zdjęcia zachwycające niezwykłymi krajobrazami przedstawiają także amerykańskie narzuty w stylu vintage, które w tym sezonie są motywem również w innych kluczowych kampaniach marki CALVIN KLEIN.

Kolekcja CALVIN KLEIN WATCHES + JEWELRY 2018 kontynuuje eksplorację kreatywnej wizji CALVIN KLEINwprowadzając nowe modele. Są to ponadczasowe i nowoczesne style zamknięte we współczesnym wzornictwie z dodatkiem eleganckich kolorów i faktur które zostały stworzone, by inspirować. W skład nowej kolekcji wchodzi między innymi uwodzicielski i subtelny zegarek damskiCALVIN KLEIN rebel. Jest on dostępny w pięciu wersjach, które wyróżniają się młodzieńczą, lecz elegancką kolorystyką. Z kolei charyzmatyczny zegarek męski CALVIN KLEIN achieve został wyposażony w trzy wskazówki, chronograf, tarczę w różnych wariacjach i kolorach oraz metalową bransoletę o trzech rzędach ogniw lub skórzany, przeszywany pasek. Łączący styl retro z nowoczesnością zegarek unisexCALVIN KLEIN high noon czerpie inspirację z czasomierzy vintage i jest dostępny z czarnym lub brązowym skórzanym paskiem albo bransoletą siatkową wykonaną ze stali nierdzewnej. Całości dopełnia czarna lub srebrna tarcza oraz chronograf. Kolekcję uzupełnia zachwycająca i różnorodna biżuteria CALVIN KLEIN double, która obejmuje liczne pierścionki odwołujące się do uniwersalnego symbolu miłości i przyjaźni. Bransolety, pierścionki, chokery i kolczyki o uzupełniających się odcieniach i fakturach są dostępne w kontrastujących połączeniach srebrnej stali nierdzewnej, czarnej powłoki PVD i powłoki PVD z różowego lub żółtego złota. Globalna kampania obejmie różnorodne media, w tym publikacje poświęcone modzie i stylowi życia oraz platformy cyfrowe w ponad 50 krajach na świecie.