To, że Berlin jest stolicą mody i stylu nie jest żadną nowością. Tego lata po raz kolejny za sprawą Bread&&Butter by Zalando stanie się także obowiązkowym punktem na mapie najciekawszych i zakrojonych na najszerszą skalę kulturalnych zdarzeń. Już pierwsza edycja B&&B okazała się strzałem w dziesiątkę, a jej sukces odbił się szerokim echem przyciągając rzesze fanów. W zeszłym roku poprzeczka poszła jeszcze wyżej -  B&&B zgromadziło ponad 30 tys. odwiedzających, osiągając rekordowe zasięgi 1,45 mld odsłon i 35,4 mln przez transmisję na żywo. Jak będzie w tym roku? Wszystko wskazuje na to, impreza ma szanse pobić kolejny rekord. 

ZOBACZ TAKŻE: [KARIERA] Jolanda Smit z Zalando udowadnia, że pasja może zaprowadzić nas na zawodowy szczyt >>>

Bread&&Butter by Zalando 2018 What’s Next - trzecia edycja

Przed nami trzecia edycja Bread&&Butter by Zalando. Ubiegłoroczne spotkanie minęło pod hasłem brawury, a w tym roku miłośnicy mody, muzyki i dobrego jedzenia będą mieli szansę przyjrzeć się wiodącym trendom i sięgnąć po nie, zanim te wejdą w szerszy obieg. W zasięgu ręki uczestników tego zdarzenia znajdzie się bowiem ponad 40 marek, z których wiele zaprezentuje kolekcje stworzone specjalnie na tę okazję. Zobaczymy m.in takie brandy jak adidas, Carhartt WIP, Converse, G-Star RAW, Levi’s®, Nike, Puma, Reebok, Vans i Weekday. Dodatkowo zaprezentują się także te, które własnie zasiliły portfolio Zalando, czyli Columbia, Diesel, Obey Clothing, Maria Black oraz The North Face.

Jakie niespodzianki czekają na gości B&&B? Adidas Originals startuje przedpremierowo z nową odsłoną kultowych sneskersów Falcon, czyli kwintesencją lat 90. Carharrt WIP połączy siły z londyńską stacją radiową  NTS, która poprowadzi relację z eventu na żywo. To nie jedyny punkt styczny tych dwóch brandów – na evencie będzie można zobaczyć i kupić projekty będące efektem ich współpracy, a fanów muzyki dodatkowo ucieszy jeszcze jedna wspólna akcja – linia stworzona pod hasłem Carhartt + Trojan Records.

Timberland tymczasem przygotowuje dla swoich fanów specjalną strefę kontaktu z naturą, w której będzie się chwalić swoimi działaniami na rzecz ochrony środowiska. Co jeszcze? Warsztaty z Christopherem Raeburnem, w trakcie których projektant będzie nadawał swoim projektom całkiem nowa formę, każą spojrzeć na kolekcje marki od całkiem innej strony.

Bread&&Butter by Zalando z kolei pokaże owoc współpracy z magazynem 032c w postaci nowej kolekcję BOA17.

Dla wielbicieli Vansów przygotowana zostanie specjalna strefa łącząca modę, muzykę, a w trakcie warsztatów będzie można spersonalizować swoje buty.

Bread&&Butter Pop-Up Stylu i Kultury 2018 - gdzie i kiedy

Podobnie jak w ubiegłym roku, także i tym razem największy festiwal stylu zgromadzi gości na terenie Arena Berlin. Trzydniową imprezę zaplanowano między 31 sierpnia a 2 września, więc rezerwujcie ten weekend, by doświadczyć jedynego w swoim rodzaju obcowania z najświeższymi trendami w modzie, muzyce i szeroko pojętej kulturze, zanim te staną się obowiązującymi.

Bread&&Butter Pop-Up Stylu i Kultury – gwiazdy

B&&B to nie tylko moda; zgodnie z tradycją Zalando przygotowało też rozbudowany program kulturalny. Gościem specjalnym tej edycji zaproszonym przez G Star RAW będzie Jaden Smith (tematem przewodnim spotkania będzie ekologia), a wśród gwiazd pojawią się Princess Nokia, Yun Hurn, Stefflon Don, Hamza, Sheck Wes, LYZZA, Kitty CashTiffany Calver, Gunna Evian Christ.

Dla pasjonatów mody przygotowano także niespodziankę w postaci specjalnej podstrony Zalando - to tutaj przedpremierowo zapolujecie na limitowane kolekcje sneakersów i największe perełki streatwearu pokazane w ramach eventu.

Z nowości zmieni się też formuła dotychczasowych pokazów B&&B - miejsce dotychczasowego wybiegu zajmą performensy pod hasłem B&&B Pup Up Runway, a z okazji 10. urodzin Zalando zaprosi na jubileuszowy pokaz z udziałem międzynarodowej gwiazdy.

Bread&&Butter Pop-Up Preview

Dzięki zaproszeniu Zalando mogliśmy poczuć przedsmak tego, czego doświadczymy latem. W najbardziej twórczej legendarnej dzielnicy Berlina, na Kreuzbergu, w ramach Bread&&Butter Pop-Up Preview, czyli zapowiedzi wakacyjnego festiwalu, pojawiły się kreatywne osobowości z branży, m.in. zwyciężczyni programu Germany’s Next Topmodel 2018, Toni Loba. W panelu What’s Next udział wzięli Jazzelle Zanaughtti szerzej znana pod pseudonimem Uglyworldwide, Elias Riadi, którego możecie kojarzyć z programu PAQ, gwiazda sceny hip-hopowej Kodie Shane, a także szef działu mody magazynu 032c, Marc Goehring. Najgorętszymi spośród poruszanych kwestii były te dotyczące związków mody z muzyką oraz to, jak social media wpływają na kształtowanie się trendów w modzie, a finalnie – na nasze decyzje zakupowe. Całe zdarzenie odbyło się w formie tętniącego życiem pop upu. Za inspirację do jego stworzenia posłużyły plany urbanistyczne współczesnych miast - taką przyjazną doświadczaniu nowości formę przyjmie też najświeższa edycja B&&B. 

Oprawa muzyczna była dziełem dj’ów Juby i Leonce'a oraz wspomnianej Kodie Shane, która dała świetny koncert. Muzycznym i modowym doświadczeniom towarzyszyły te kulinarne polegające na testowaniu najlepszego berlińskiego street foodu.

Bread&&Butter Pop-Up Stylu i Kultury - bilety

Wybierzecie się w tym roku do Berlina na Bread&&Butter by Zalando 2018? Jednodniowe bilety na festiwal dostępne są na stronie breadandbutter.com/tickets w wersji pojedynczej za 15 Euro, albo grupowe - 4 osoby płacą 45 Euro, a piąta wchodzi gratis. Jeżeli nie uda się wam zakupić wejściówek wcześniej, możecie to zrobić przed samym wejściem na imprezę - wtedy zapłacicie 20 Euro za pojedyncze wejście (cena za dzień). Warto zapolować na nie wcześniej - w limitowanej wersji early bird dostępne są kosztują odpowiednio 10 i 30 Euro za dzień. Spieszcie się i do zobaczenia!