Najnowsza kampania Mango na sezon jesień-zima 2018/2019 to kolejny przykład tego, że popularne marki nie tylko sięgają po największe twarze - i modelingu, i show-biznesu - ale i po najlepszych fotografów. Najświeższe propozycje hiszpańskiego brandu sfotografował Mario Sorrenti, który od jakiegoś czasu między sesjami dla domów mody typu Balmain, chętnie współpracuje również z sieciówkami, a przed jego obiektywem stanęły modelki, promujące modę zarówno na większą, jak i mniejsza kieszeń. Gwiazdami kampanii Together Mango jesień-zima 2018/2019 są Amber Valetta, Carolyn Murphy i Adwoa Aboah.

ZOBACZ TAKŻE: Te modele jeansów będą najmodniejsze tej jesieni

Gwiazdorska obsada nowej kampanii Mango jesień-zima 2018/2019

Ale to nie wszystko! Ponieważ nazwa kampanii od razu przywodzi na myśl celebrowanie wspólnych chwil, oczywiście w ubraniach z jesienno-zimowej kolekcji sieciówki, Mango zależało na tym, żeby uchwycić w sesji różnorodność, z jaką sami mamy na co dzień do czynienia. Spędzamy czas nie tylko w gronie rodziny, ale również znajomych. Często dzieje się tak, że dochodzi do konfrontacji i osoby nam bliskie, ale z zupełnie "innych światów", gromadzą się w tym samym miejscu, w tym samym czasie. I niekiedy ku naszemu zaskoczeniu, bez problemu znajdują mnóstwo tematów do rozmów i zachowują się, jakby znały się od zawsze. W nowej kampanii Mango taką osobą trochę "z innego świata" jest Adrien Brody, aktor, którego chyba nie trzeba nikomu przedstawiać. Laureat Oscara za Pianistę Romana Polańskiego i odtwórca wielu innych znakomitych ról przed obiektywem Sorrenti pozuje nie tylko w nowościach z męskiej linii Mango, ale także w towarzystwie uroczego czworonoga. 

Oprócz Brody’ego w sesji udział wzięły też dzieci Sorrentiego i jego siostra Vanina, Kesewa i Alewya, czyli siostra i kuzynka Adwoa Aboah, a także Steve Olson, legenda skateboardu i jego syn Alex, artystka Langley Fox oraz znane stylistki Zoe Bedeaux i Helena Tejedor. Wszystkich zobaczyć można również w kampanijnym wideo, do którego ścieżkę dźwiękową  postaci kawałka Movin’ on up, stworzył szkocki alternatywny zespół Primal Scream. Jak wyszło? Zobaczcie poniżej! 

ZOBACZ TAKŻE: Futbolista Colin Kaepernick został twarzą nowej kampanii Nike i wywołał burzę. Fani niszczą projekty marki!