Nie ma chyba drugiej marki, która mogłaby poszczycić się tyloma kreatywnymi kooperacjami z gwiazdami, co MAC Cosmetics. Ariana Grande, Mariah Carey, Lorde to tylko pierwsze nazwiska z brzegu. A wśród wielbicielek wystarczy nadmienić Madonnę, która ma wielką słabość do kultowej szminki w odcieniu Russian Red – lepszej rekomendacji nie trzeba. 

ZOBACZ TAKŻE: Nowa gąbeczka do makijażu wywołuje sporo kontrowersji, bo internautom kojarzy się tylko z jednym... SERIO?! >>>

Ale prawda jest taka, że za sukcesem marki stoją nie tylko wielkie nazwiska, ale po prostu jakość produktów i portfolio zaspokajające gusta najbardziej wybrednych i wymagających klientek. I wiedzą o tym nie tylko makijażystki (bo marka jest mocno obecna na backstage’ach pokazów), ale przede wszystkim zwykłe użytkowniczki, takie jak my.

Jakie były początki brandu? MAC powstał w odpowiedzi na potrzeby fotografów, którzy nie mogli znaleźć produktów, jakie sprostałyby studyjnym warunkom. Dlatego pierwsze produkty stworzyli własnym sumptem w domowej kuchni i by odróżnić je od konkurencji, zamknęli swe dzieła w czarnych opakowaniach. Te są znakiem firmowym marki do dziś.

Jesteście ciekawi co sprzedaje się najlepiej? Nasz zdecydowany faworyt to matowa szminka Ruby Woo w odcieniu zmysłowej głębokiej czerwieni, z którą się nie rozstajemy. Oto, co jest w top 10 najlepiej sprzedających się produktów MAC Cosmetics!

ZOBACZ TAKŻE: Ta szminka to ulubiony kosmetyk Meghan Markle do makijażu. Kupicie ją za ok. 110 złotych >>>